Rhodos stad

Vi gjorde en dag i Rhodos stad, verkligen en av de bästa dagarna på resan! Vi såg solnedgången där ett skepp seglade in, vilken timing! På min instagram @myhappydays.se kan ni även se en filmsekvens från när skeppet seglar in i solnegången. Överlycklig på fotograferingsrus hoppade jag runt som ett uppspelt barn vid strandkanten och lät de de varma vågorna som glittrade i det varma ljuset skölja över mina ben. Så enkla ting i livet som kan göra en så glad och upprymd!

Vi åt en härlig och god middag på kvällen i en tjusig resaturang innan vi gick vidare till en bar. Intill denna bar uppmärksammade jag och Linda att de hade fiskspa. Så småfnittriga på pina colada bestämde vi oss för att det måste vi göra! Vi lämnade hennes andra hälft med en mojito i handen att läska sig med så smet vi på spa och fick lena fina fötter! Har gjort detta en gång tidigare, det kittlar lite till en början men sen vänjer man sig och efter de där 20-30 minuterna så är fötterna så lena! Det ingick även massage och salvan som de använde doftade helt underbrat! Vi tog en taxi tillbaka till Lardos där vi hade hotellet, det tar 30-45 minuter. Men taxi kör med fasta priser så det är bra, bussen tar lite runt 2 timmar.