My Happy Days
Dag 6: Tema "grön"

Våren brister ut i björken, vackra ljusgröna mjuka blad. Snart börjar våren om igen!


Imorgon kör jag dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp

Fler som gör denna utmaning: Moa, Whippy, Lindha, Josefin, Annika, Nett, Linda, Ida, Susanne, Angelica, Lorissa Lovebomb, Petra, Dahlén, Angelica, Julia, Veronica, Jossetossen, Sofia, Britta bloggar, Karolina, Elin, Malin och du?

*Vill du också göra denna 30-dagars fotoutmaning så finns hela listan finns här. Säg gärna till om du är med så jag kan lägga till din blogg med länk i varje inlägg. :-)*
Mirre

Ohh vååår =D, vill ha =D



kramar

Hemmabloggaren

Suuperfin header, jag får vårkänslor!

Laks

Åh va härlig bild! tänker på skolavslutning när ja ser det där :P

Mirre

Tack, kul att du gillar det, tycker också att det vart en vårklick som klev in i vardagsrummet, me like =D. ja det är vår över bilderna, man ser våren i allt nu, men nu får den komma. Fast eg är ju sista delen på vintern såhär väldigt vacker och skön eg =D



Är sidorna sega för dig när du går in på bloggar? är min det? blogg.se bloggar står nästan still för mig i helgen. Tycker min är seg, men är ju då in på den mest också, det blir ju så, haha



Hoppas inte att min blogg är seg för nya designen har lite pngformat



Ha en underbar vecka du med och det är ingen fara, vet att du har många kommentarer och annat att stå i =D

kramar

Anna

Vilken underbar bild! Som man längtar till våren :)

Astrid

re: från scorett :D



Oj härligt det ska jag kolla upp! :D

Lina

Sv: Taco och detsamma! (:

Barnens Hjältar

Tack!

Ah kom precis hem från akuten, lilleman ramlade och bröt armen, vi skall tillbaka imorgon och operera den.

Ha en bra start på veckan!

Mirre

Godmorgon, är ofrivilligt uppe, är så trött så tandpetare skulle behövas så försöker bli lite pigg här så jag kan gå sminka ögonen, haha



ja mega segt, blir tokig nästan, men då på sätt och vis skönt att höra att det inte bara var hos mig



Ha en bra dag

kramar



moa - F O T O B L O G G -

re: Jag med!



Vad bra bild du valde till temat!

Nett

Härliga våren :) Och ny layout ser jag snyggt Jo min Gröna anna kommer att behållas :)

Frida

Låter inte så himlans skoj att ha fått vinterkräkssjukan. Hoppas ni andra kommer klara er. För det är de värsta man kan ha tycker jag! Jag ligger hemma idag. Har sån otroligt konstig smärta i magen. Så kände att jag inte ville stressa upp mig idag på jobbet. Så kommer ta det lite lungt och vila mig idag. Hatar att sjukanmäla mig men dem förstår ju en iaf. =) Händer idag för er då? Kramar

Eleonore

Vilken härlig ny design! Känns väldigt vårig :D

Nej så jobbigt med kräksjuka, hoppas det är bra med alla i familjen nu :)

Ha en fin start på veckan! kram

Lindha

Härligt sätt du lyckats fånga våren på i bilden. :)

Jag hittade också en bra bild i mitt arkiv som passade tema grön väldigt bra. :)



Hoppas ni andra i familjen slipper undan kräksjukan. Inge vidare det där...



Vi har haft en underbar helg med mina föräldrar som kom och hämtade sin andra bil, dom köpte ju en ny bil sist dom var här. :)



På onsdag drar jag till Stockholm på modemässa... :) Spännande!



Stor kram söta du!

Jenny

Ja linne skåp är så fina! Vill ju ha ett vitt, men får måla själv : )

Emma Hofko

vilken fin och härlig blogg du har!

kram!

Jennie, Livet, vardagen och familjen

vill också börja med denna utmaning men är inte ens klar med min gamla lista. jag får lägga på ett kol helt enkelt :)



Kram

Annika

Nu blev man sådär ännu mer ivrig och förväntansfull inför våren! Det är dags för den att komma nu!



Jag gillar att ta kort men är så amatör man bara kan bli. Du som är så duktig - har du något tips eller har du märkt något fel som vi amatörer ofta gör?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress