My Happy Days
Happy B-day!

Josefin

grattis på födelsedagen :) hoppas det blir en mkt fin dag :)!

Nett

Hipp Hipp Hurra.. grattis på födelsedagen. Hoppas att du får en alldeles underbar dag!

Mirre en fotograferande hundtoka

ed en enkel tulipan, uppå bemörkelseda'n vi har den äran, vi har den äran att gratulera! Ett fyrfaldigt leve, hon leve Hurra Hurra Hurra Hurra



Underbart fint kolalge



Pössar

Mirre en fotograferande hundtoka

ed en enkel tulipan, uppå bemörkelseda'n vi har den äran, vi har den äran att gratulera! Ett fyrfaldigt leve, hon leve Hurra Hurra Hurra Hurra



Underbart fint kollage



Pössar

Barnens Hjältar

Stort grattis till världens sötaste Josefine!!

Hoppas du får en alldeles underbar födelsedag!



Är så nyfiken på din premiär igår med, ser fram emot lite inlägg om det när du har tid :-)



Jag är helt klart på bättringsvägen, tack! Har sovit många timmar nu :-)

Mia

Superduper stort grattis på din dag!



Kraaam

Petra

Grattis på födelsedagen! :)

Johanna - mamma till Leia

grattis! hoppas du får en toppenfredag :)

Lottiz

Grattis på din dag :-D

Sandra | Motherhood

Grattis till dig!

Whippy

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en toppen dag!

AnnaWK

Stort GRATTIS på födelsedagen! Hoppas du får en underbar dag!



Ja jag tyckte väl att jag hade läst om ditt egenfärgade pärlsocker någonstans. Kul idé, ska definitivt prova vid tillfälle :)

Hanna

Glömde ju skriva Grattis i morse, så jag skriver det nu: Jättestort Grattis på födelsedagen! Kram

Pernilla

Grattis :)

Karin

GRATTIS:) kram

Sandra

stort grattis på födelsedagen!!!

Önskar dig en toppenbra dag!

Kram

Matilda

ja titt det var ju du som fyllde år :D

grattis grattis en gång till :D

superhärligt "kollage" eller vad man nu ska kalla det, blir som sagt alltid så glad av dina inlägg :D önskar dig en superbra födelsedag med allt vad det innebär och allt som hör till :) fira ordentligt nu!!

Elin

Stort grattis på födelsedagen, hoppas att du får en underbar dag med dina nära och kära! Grattis till vinsten av gotlandsresan också, vilken turtjej du verkar vara hihi, både resa och bokhylla :) Kram Elin

Jennie, Livet, vardagen och familjen

GRATTIS till dig på din dag! :D Hoppas du får en alldeles jättemegaunderbar dag! <3<3



massa kramar

Linda

Ha en underbar dag fina fin :)



puss

Victoria Beatrice <3

Gratulerer så mye <3



-Bloggen din er så fin <3 Fantastiske bilder <3



Ønsker dere en herlig helg <3

Ida

Ååh är det födelsedag idag?!!



Stort G R A T T I S ! ! !

Hoppas du får en fantastisk dag! Skönt att "pricka in" födelsedagen på en fredag! ;)



Kram kram

mamma till William

Stort grattis på födelsedagen söta.Ha en skön och mysig dag.kram krma kram

Jenny izzadora

GRATTTIIIIIISS!!!!!!! Hoppas du får en underbar dag! puss & kram

Jenny izzadora

Hemligheten måste ju komma snart sötis, hihihihi

Mickan

STORT GRATTIS på din dag, gumman! :D Hoppas du har en fantastisk dag idag!



Hehe. Tack.

Vad roligt att det gick bra igår. Toppen! :)

Ha en fortsatt trevlig födelsedag!

Kramar

Anna

Grattis grattis på din dag! Hoppas du får massa fina paket :) KRAM!

Clin

Grattis :D Hoppas du får en underbar dag/kväll =)

emma, mamma till julia (foto)

kan du inte visa på din blogg hur man får det att blinka sådär? :D alltid kul med tips! ! kramis!

EMMI - modeblogg

Ha en trevlig kväll söto :D

Susanne

Grattis på födelsedagen och hoppas du har en fin dag :)



Kramen

YKW

Stil, klass och attityd.

Chicmommy - mamma till Ajdin

Grattis på födelsedagen :)

Lisa

Stoort grattis till dig!! Hoppas att dagen varit helt underbar! :)



Det ska bli kul att se bilder från catwalken sen!



Kram,

Lisa

Emma

Man får gratulera då. :)

Frida

Stort Grattis :D fyller du år samma dag som jag har namnsdag :D Coolt =)

hoppas du har haft en toppen dag. kramar

Tess

Åhh GRATTIS på din dag!

Jag hoppas att din familj uppvaktat dig riktigt ordentligt nu och att du haft en helt underbar dag!



Så himla mysigt att åka iväg och gifta er i smyg, det skulle jag vilja göra...



Kram till dig

Killmamman

GRATTIS!!!

Therese

GRATTIS!! Antar att du/ni har fyllt upp ikväll! Ha en bra kväll!! Kram

Eva

Men oj, fyller du år!?

Stort GRATTIS på din dag!! Hoppas dagen blivit som du önskat dig!



Kram!!

Susanne

Grattis på födelsedagen (igår)

Jag är typ en måndag & 10 dagar äldre än dig. Härligt, nästa år blir vi 3o år!! Jösses, Kram på dig (skickar rosor genom rymden, från en bloggerska till en annan)

Babbi - Bloggdesigner & foto

Grattis än en gång!! Hoppas du fick ett halsband som jag har som det står FOTOGRAF på xD Kramis.

Susann

Grattis :)

önskar dig en superfin dag :)

kram

Mirre en fotograferande hundtoka

Hej =D, ser fram emot att få se kort =D. Ska ut på en långis nu på dryga 2H i det vackra vädret, det är - 25 grader här idag =D

kramar

Barnens Hjältar

Tack tack, ja här skiner solen också men hua vad kallt det är. -12 grader :-)

Ha en härlig lördag!

Josefin

hehe gör så du :)De är jätte goda!

roligt att det blev en fin dag igår :D

kramar

Nett

Tack :) Riktigt så luftigt var det inte när vi flyttade hit, vi rev ner väggen mellan kök och vardagsrum och renoverade det totalt för att få det så luftigt :)

Linda-Blivande Mamma

Stort grattis till dig på din stora dag!

Underbar bild o läckert collage du gjort!

Ja tror det kommer bli fint i trappen, vi renoverar ju hallen o har det och en grej kvar sedan kommer det bilder;)



Mathilda

Grattis grattis :)



Sv: Tackar!

Och vad bra.

Sofia

Åh grattis i efterskott! :) Hoppas du hade en fantastisk födelsedag. :)

Li

Grattis på födelsedagen hoppas att du får en underbar dag!



Kram

Katrin

Hipp hipp hurra!! Bättre sent än aldrig ;)

Hoppas du hade en helt underbar dag iaf!?



Krama

ivy

Grattis i efterskott från en av dina läsare.

Hoppas du fick en mysig födelsedag med mycket kärlek.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress